اخبـــــار



بازگشایی مدارس از هفته آینده

وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس در هفته آینده (۲۷ اردیبهشت) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن تمهیدات لازم در ضدعفونی کردن مدارس خبر داد. به گزارش ایسنا، محسن حاجی میرزایی  افزود: حضور دانش‌آموزان اجبار نیست و تنها برای رفع مشکلات و سؤالات از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.وی  ادامه داد: کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه (به جز کودکان استثنایی) از ۲۷ اردیبهشت به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد. وی گفت: با توجه به تعیین تاریخ ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

 شمار مبتلایان کرونا در کشور از ۱۰۷ هزار نفر گذشت

 سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر روز 20 اردیبهشت تا ظهر ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. در طول این بازه زمانی، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

آبادان قرنطینه کامل شد

به‌منظور قطع زنجیره کرونا، ادارات و بانک‌های شهرستان آبادان تا آخر هفته تعطیل اعلام شد و ‌کریدورهای ورودی آبادان از سمت اهواز و ماهشهر مسدود و تحت تدابیر سختگیرانه تردد قرار گرفت. با دستور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و در راستای کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا تمام ادارات (به غیر از بخش‌های خدماتی و درمانی و عملیاتی) و بانک‌های شهرستان آبادان تا آخر هفته جاری تعطیل اعلام شد. ‌موسوی دراین باره با اشاره به اهمیت خود قرنطینگی شهروندان‌ گفت:از همه مردم آبادان تقاضا داریم با اجتناب از انجام سفرغیرضروری و رفت و آمد در سطح شهر، با ماندن در منزل به قطع زنجیره انتشار این بیماری کمک کنند. وی با بیان اینکه به‌منظور جلوگیری از ورود شهروندان شهرستان‌های تعطیل شده از امروز ورودی آبادان از دو نقطه اهواز و ماهشهر تا پایان هفته مسدود خواهد شد، از همه اهالی سایر شهرها خواست که در طول تعطیلات به آبادان سفر نکنند. موسوی با بیان اینکه دراین مدت بازرسی‌های لازم توسط کمیته اجرایی در سطح شهرستان تشدید خواهد شد، گفت در پایان هفته نیز تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7344/5/542963/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها