اخبار




کرونا 9 شهر خوزستان را تعطیل کرد

زهره افشار- خبرنگار/ به دنبال افزایش تعداد مبتلایان دراستان خوزستان، ادارات ، بانک‌ها و اصناف 9 شهر این استان تا آخرهفته تعطیل شد.
حسین کاملی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: این تصمیم با پیشنهاد کمیته علمی مبارزه با کرونا و تصویب آن در شورای تأمین استان گرفته شده است.  براین اساس تمامی ادارات، بانک‌ها و اصناف استان در شهرهای اهواز، شوشتر، هویزه، حمیدیه، باوی، مسجدسلیمان، هندیجان، دزفول و کارون تا پایان هفته تعطیل خواهند بود و فقط نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها و قصابی‌ها اجازه فعالیت دارند.   وی افزود: همچنین محدودیت‌هایی برای تردد داخل شهری در نظر گرفته شده بویژه در خیابان‌های پر تردد اهواز که امیدواریم مردم نیز به طور کامل این محدودیت‌ها را رعایت کنند. به گفته وی، مردم این شهر‌ها فقط می‌توانند برای انجام کارهای ضروری آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرها تردد کنند و اگر مردم رعایت نکنند این تعطیلی می‌تواند ادامه یابد. وی تأکید کرد: بخشی از روند رو به رشد تعداد مبتلایان در هفته گذشته به افزایش تست و غربالگری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برمی‌گردد که به افزایش آمار مبتلایان سرپایی انجامیده  است.

افزایش 18 درصدی گاز تزریقی پالایشگاه ایلام به خط سراسری

ایلام - محمد کریم ویسی/مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش 18 درصدی گاز تزریقی به خط سراسری در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، با تلاش کارکنان این پالایشگاه ضمن توجه به پایداری تولید، برای تحقق این نامگذاری و افزایش تولید تلاش زیادی شده است. دکتر«روح‌الله نوریان» با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گاز غنی ورودی قریب به 20 درصد افزایش داشته است، افزود: گوگرد مذاب تولیدی این پالایشگاه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 25درصد افزایش را نشان می‌دهد.وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز ایلام برنامه‌های مدون و قابل توجهی را برای افزایش تولیدات خود در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: تولید گوگرد پاستیلی نیز در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است. مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از 4 برابر شدن فروش گوگرد پاستیلی در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و در ادامه افزود:فروش گاز مایع درهمین بازه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5 برابر شده است.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7344/11/542926/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها