دو خط خبــــر


 المیادین: در پی اعلام آمادگی سفیر امریکا در رژیم صهیونیستی برای به رسمیت شناختن حق حاکمیت این رژیم بر بیش از ۳۰ درصد کرانه باختری، حماس و تشکیلات خودگردان فلسطین از راهکارهای خود برای ممانعت از این اقدام خبر دادند.
 صدی البلد: رسانه‌های لیبیایی خبرهایی از فرار فایز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی به خارج این کشور پس از تأیید فوت عبدالقادر التهامی، رئیس دستگاه اطلاعات کابینه او منتشر کرد.
النشره: منابع سوری از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در روستای تل حضاره در غرب شهر رأس العین در حومه شمال غربی حسکه خبر دادند.
 اسپوتنیک: یوری بوریسوف، معاون نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد، آزمایش سامانه دفاع هوایی اس-۵۰۰ در این کشور آغاز شده است.
 الشرق الاوسط: در پی انتقاد مسئولان لیبی از مأموریت نظامی «ایرینی» اتحادیه اروپا برای نظارت بر تحریم تسلیحاتی علیه این کشور، این اتحادیه از مأموریتش در لیبی دفاع و اعلام کرد: وی وظیفه مشخصی دارد و آن هم تضمین اجرای تحریم تسلیحاتی علیه لیبی است.
آی24: در پی تقسیم پست‌های وزارتی در کابینه مشترکی که بنیامین نتانیاهو مأمور تشکیل آن شد، بحران و تنش در داخل حزب لیکود شدت گرفته است.
رأی الیوم: منابع لیبیایی در اردن اعلام کردند، ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی لیبی روزهای گذشته محرمانه وارد عمان شده و با مسئولان ارشد این کشور دیدار کرده است.
 شفق نیوز: یگان جنگی «العباس»، یکی از گروه‌های حشد الشعبی عراق از دفع یک حمله راکتی به اطراف استان کربلا در روز گذشته خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7344/4/542864/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها