سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213
‌مشکلات یک شهروند/ یک شهروند: با 4 نفر عائله مبلغ 450 هزار تومان دریافتی دارم که کفاف زندگی من را نمی‌دهد. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
ازدحام مراجعه‌کنندگان در دادگستری ملارد در زمان اوج بیماری کرونا/ جعفر مرادخانی: در دادگستری ملارد ازدحام شدیدی است. چرا دستگاه‌های تست حرارت بدن جهت بیماری کرونا در آنجا وجود ندارد و چرا تمهیدی برای کاهش ازدحام مراجعه‌‌کنندگان در آنجا وجود ندارد؟
حمایت دولت از کسبه/ پرویز غلامی: در اصفهان توصیه شده که مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بسته شوند. آیا در صورت انجام این کار، دولت از کسبه‌ای که به‌خاطر بسته‌بودن متضرر خواهند شد، حمایت خواهد کرد.
مشکلات یک بازنشسته/ یک شهروند: با 12 سال سابقه کار حقوق بازنشستگی اینجانب 570 هزار تومان است. با این دریافتی چطور امرار معاش کنیم. در این ایام مواد ضد‌عفونی‌کننده نیز به بیشترین قیمت ممکن به فروش می‌رسد. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
80 درصد مواقع سرور قطع است/ یک شهروند:  فرزند پسرم دانشجوی دانشگاه آزاد کرج است و من آموزش از راه دور را بی‌فایده می‌دانم، چون 80‌ درصد مواقع سرور قطع است، یا 90‌ درصد صدا نمی‌آید. مسئولان فکری بکنند به سختی هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.
ضرورت برخورد قاطع با مجرمان/ یک شهروند:  مراجع قضایی ما باید با زورگیران برخورد جدی کنند. مجرم چند ماه زندان می‌ماند باز دوباره مجرمیت خود را آغاز می‌کند. اگر چند تا سارق سابقه‌دار را به اشد مجازات برسانید بقیه سارقان حساب کار دستشان می‌آید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7341/1/542614/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها