رئیس پلیس پایتخت در شورای شهر :

وضعیت ترافیک پایتخت مطلوب نیست


رئیس پلیس پایتخت از مردم خواست که با خودداری از سفرهای غیر ضرور، پلیس را در مدیریت ترافیک کمک کنند.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی درحاشیه جلسه شورای شهر تهران درباره وضعیت تردد در معابر شهر گفت: با توجه به شرایط کرونایی مخالف استفاده از حمل و نقل عمومی هستیم و می‌بایست مردم از خودروی شخصی استفاده کنند. اما توقع و انتظار ما از مردم این است که رعایت کنند، چرا که حالا دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل است و ترافیک باید خیلی کم باشد، در حالی که وضعیتی که ما می‌بینیم مطلوب نیست. وی با بیان اینکه «ما موافق کاهش حضور مردم در ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم اما توقع‌مان نیز این است که مردم از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند» افزود: چندی پیش پیشنهادی مطرح شد که ازساعت ۸ صبح تا ۱۶ طرح ترافیک اجرا شود که ما موافق نبودیم چرا که هنوز این ویروس بویژه در تهران با توجه به تراکم جمعیت عادی نشده است.
سردار رحیمی با بیان اینکه تعداد کلانتری‌های تهران باید به ۲۰۰ عدد برسد و شهرداری تهران نیز در بحث تأمین زمین و ساخت کلانتری موظف به همکاری شده بود، گفت: من پیش از عید مکاتباتی با شهردار تهران و رئیس شورای شهر در این زمینه انجام دادم.
او درباره افزایش حضور معتادان متجاهر گفت: مردم از این مسأله گله‌مند هستند، درشهرداری، ۲۲ مرکز بهاران داریم که در فرآیند بازپروری قرار دارند، من به اقدامات این مراکز انتقاد دارم چرا که معتادین شب درآنجا می‌خوابند، غذایی می‌خورند و مجدداً صبح در خیابان رها می‌شوند که این مشکلی را حل نمی‌کند. اما اگر این اقدام را با کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم، مشکلات معتادان متجاهر حل می‌شود.
او با بیان اینکه رفتار خشن و نادرستی که در رفتار پلیس‌های سایر کشورها می‌بینید در قاموس پلیس جمهوری اسلامی نیست، گفت: البته ما با افراد جانی، یاغی و غیره با قاطعیت رفتار می‌کنیم اما با افرادی که برای حل مشکلات‌شان تجمع می‌کنند محترمانه و دوستانه رفتار می‌کنیم. رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم از تصویب نهایی بسته محرک اقتصادی شهرداری تهران در سه بخش خبر داد. به گفته محسن هاشمی این لایحه در سه بخش خوش حسابی شهروندان، کمک‌های مؤمنانه و داوطلبانه و افزایش درآمد از طریق ماده 100، خط آسمان و غیره است.
در جلسه دیروز، اعضای شورا پیشنهاد شهرداری مبنی بر اجاره پیاده‌راه‌های پایتخت را رد کردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7338/1/542328/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها