چگونه سرعت گوشی خود را بالا ببریم؟



علیرضا احمدی
خبرنگار
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه با پیام پر بودن حافظه گوشی‌تان مواجه می‌شوید یا دائم در حال شارژ دستگاه خود هستید، شاید بهترین راهکار، استفاده از اپلیکیشن‌های ویژه برای پاکسازی دستگاهتان باشد.
درحال حاضر اپ‌های زیادی با توانمندی‌های متفاوت در این زمینه در گوگل پلی و اپ استور وجود دارند که شاید استفاده از آنها بویژه برای افراد مبتدی چندان راحت نباشد. اما اپ Droid Optimizer را می‌توان به آسانی استفاده کرد چراکه راهنمایی‌های خوبی درباره قابلیت‌های متفاوت آن، به کاربران مبتدی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به آسانی دستور آن را اجرا کرده و گوشی‌تان را پاک کنید.
این اپ که رابط کاربری ساده‌ای دارد، می‌تواند پس‌از پاکسازی و تمیز کردن گوشی‌تان از فایل‌های اضافی، سرعت گوشی شما را بالا ببرد. در ضمن این اپلیکیشن اندرویدی به‌شما اجازه می‌دهد که برنامه‌ مشخصی را برای پاک‌سازی مشخص کنید تا به‌صورت منظم و خودکار چنین کاری را انجام دهد و دیگر نیازی نباشد گاهی به‌طور دستی به این کار بپردازید. Droid Optimizer همچنین به‌طور اتومات برنامه‌های پس زمینه را می‌بندد تا در مصرف شارژ گوشی هم صرفه‌جویی شود.
حذف کش‌های (cache) مربوط به اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های دیگری را که روی گوشی شما نصب شده است می‌توان از دیگر توانمندی‌های این اپ دانست. Droid Optimizer همچنین می‌تواند به محض خاموشی صفحه نمایش گوشی، وای‌فای را موقتاً خاموش کند تا دستگاه شما برای مدت طولانی‌تری شارژ داشته باشد. یکی دیگر از توانمندی‌های این اپ، این است که فایل‌های اضافی را پیدا و حذف می‌کند و همچنین وظیفه مدیریت اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی کاربر را نیز انجام می‌دهد.
گفتنی است این اپلیکیشن همچنین از سیستم امتیازبندی استفاده می‌کند و به این ترتیب می‌توانید از وضعیت حافظه داخلی، حافظه رم و... باخبر شوید.گفتنی است این اپ تاکنون بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی بارگذاری و نصب شده است و اگر شما هم علاقه‌مند به آن هستید می‌توانید این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان از گوگل پلی بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7335/13/541955/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها