دستگیری قاتل خانواده اصفهانی لب مرز




گروه حوادث/ مرد جنایتکار که سه عضو یک خانواده اصفهانی را در شهرستان قلعه گنج کرمان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود در یک قدمی فرار از کشور دستگیر شد.
به گزارش پلیس، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: اوایل این هفته یک پدر و دو پسرش از اصفهان به قلعه گنج آمده بودند تا محصولات صیفی جات زمین‌های کشاورزی خود را برداشت کنند اما نیمه شب دو مرد مسلح به قصد سرقت محصولات به خانه آنها حمله کردند که در این درگیری خونین پدر خانواده و یکی از پسرهایش در همان محل کشته شدند و پسر دیگر به سختی مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. سارقان مسلح نیز پس از این جنایت بلافاصله از محل متواری شده بودند.
با اعلام این حادثه به پلیس بلافاصله مأموران انتظامی و تیم‌های تخصصی پلیس این شهرستان در محل جنایت که خانه مقتولان بود حضور یافتند و تحقیقات خود را با بررسی فرضیه‌های جنایی آغاز کردند.
از آنجا که هیچ سرنخی از قاتلان ناشناس در دست نبود و تنها فرضیه این بود که مردان مسلح به قصد اخاذی و سرقت دست به جنایت زده‌اند بنابراین مأموران پلیس«قلعه گنج» و تیم‌هایی از پلیس‌های امنیت عمومی و آگاهی استان وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند قاتل به یکی از روستاهای شهرستان «فنوج» در استان سیستان و بلوچستان گریخته و در آن جامخفی شده است. بدین ترتیب در تحقیقات میدانی و با اطلاعات دریافتی مشخص شد قاتل ضمن ارتباط مخفیانه با برخی افراد نزدیک خود قصد فرار از مرزهای شرقی به کشور پاکستان را دارد.
سردار ناظری ادامه داد: سرانجام مأموران پلیس امنیت استان کرمان پس از دو روز تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی عامل این جنایت هولناک را با هماهنگی و دریافت نیابت قضایی در مخفیگاه‌اش دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود و انجام قتل با انگیزه اخاذی اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری همدستش نیز ادامه دارد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7335/12/541937/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها