دستور روحانی به وزیر اطلاعات برای رسیدگی به ماجرای از بین بردن جوجه‌ها




در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از بهبود رتبه کشور در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا و میزان بهبودیافتگان آن و دو رقمی ماندن آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری ارائه داد.
رئیس جمهوری ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی اظهار امیدواری کرد رقم ابتلا و مرگ و میر به تدریج منفی شود. در عین حال ضمن پر اهمیت خواندن آغاز کسب و کارها، از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را کاملاً رعایت کنند تا مجبور به بازگشت به عقب یا شرایط قبل و تعطیلی مجدد کسب و کارها نشویم.
 روحانی همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست نمود برنامه اشتغال متناسب با وضعیت کرونایی برای طرح و بررسی در دولت، تهیه و ارائه کند.
رئیس جمهوری گفت: کرونا یک بیماری است ولیکن بیکاری یک خطر بزرگ است، نباید مرگ و میر ناشی از کرونا مهار شود ولی مرگ و میر ناشی از فقر و بیکاری راه بیفتد.
 روحانی از همه دستگاه های ذیربط خواست شرایط اشتغال، کسب و کار و تولید را به حد امکان تسهیل کنند و در صورت نیاز به اخذ مصوبه از دولت، مراتب را به دولت منعکس کنند.
رئیس جمهوری همچنین به وزیر اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی از بین بردن جوجه‌های یک روزه سریعاً رسیدگی شود و عاملان آن تحت تعقیب قرار گیرند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7326/1/540984/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها