تهیه محلول ضدعفونی کنار لاشه موش و سگ



گروه حوادث/  بیش از ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در مناطق فرحزاد و سعادت آباد تهران در حالی کشف شد که ده‌ها لاشه موش و سگ ولگرد در محل بسته‌بندی محلول‌ها دیده می‌شد. به گزارش پلیس ، مدتی پیش از طریق منابع خبری، گزارشی از فروش محلول‌های ضدعفونی‌کننده در مناطق فرحزاد و سعادت‌آباد به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن مأموران کلانتری ولنجک رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل مشخص شد در این مناطق 2 نفر به‌صورت غیربهداشتی در حال تهیه بسته‌های حاوی الکل طبی، مواد ضدعفونی‌کننده و محلول‌های شوینده هستند.
 در همین راستا نیز مجوزهای قضایی صادر شد و مأموران با حضور در این محل دو متهم را دستگیر و 3 هزار لیتر الکل طبی و محلول ضدعفونی‌کننده غیربهداشتی را کشف و ضبط کردند. دو متهم دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شدند و در جریان بازجویی از آنان مشخص شد که دو انبار دیگر در محدوده جاده‌ ساوه نیز در اختیار این افراد است که مأموران با مجوز قضایی به این دو انبار رفتند و 2 تبعه کشور افغانستان را که در حال بسته‌بندی این اقلام بودند دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از این محل نیز حدود ۱۷ هزار لیتر الکل و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده غیربهداشتی نیز کشف و ضبط شد.
 مأموران هنگام بازرسی محل با ده‌ها لاشه موش و چندین سگ ولگرد رو به رو شدند که این موضوع نیز در مستندات پرونده ثبت شد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که در مجموع حدود ۲۰ هزار لیتر الکل طبی و موادضدعفونی‌کننده غیربهداشتی از این سه انبار کشف شد و 8 نفر دستگیر شدند که برای آنان پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شدند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7300/12/538416/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها