سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم

‌ سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو / آقای گنجی: مدتی قبل در ایستگاه مترو ابن‌سینا جهت استفاده از سرویس بهداشتی به‌یکی از کارکنان ایستگاه مراجعه کردم که ایشان در پاسخ با لحن تندی گفتند که سرویس بهداشتی ایستگاه مخصوص پرسنل می‌باشد. از مسئولان محترم شهرداری تقاضا داریم سرویس بهداشتی ای در داخل یا خارج ایستگاه ساخته شود تا مشکل هموطنان در این خصوص برطرف شود.

‌ نصب پل عابر پیاده در خیابان قنبرزاده / آقای زارعی: در خیابان قنبرزاده روبه‌روی خیابان خرمشهر جهت تردد عابرین پیاده نیاز به نصب پل‌هوایی عابر پیاده است زیرا در این مسیر سراشیبی تندی وجود دارد که خودروها با سرعت زیاد از آنجا عبور می‌کنند و عابرین به سختی می‌توانند از عرض خیابان رد شوند. از مسئولان ذیربط درخواست داریم در این خصوص اقدام کنند یا حتی الامکان سرعت‌گیری در این محل نصب شود که جلوی سرعت خودروها در این مسیر گرفته شود.

مواد بازیافتی/ آقای طاهری از منطقه 2: به غرفه های بازیافتی منطقه که مراجعه می کنیم در قبال روزنامه و کاغذ باطله، چیزی به ما ارائه نمی‌دهند. قبلاً بابت ارائه روزنامه و کاغذ باطله به ما پول می دادند ولی در حال حاضر یک بشکه مایع دستشویی گذاشته اند و می گویند ظرف بیاورید تا مایع دستشویی به شما بدهیم. با 1888 هم که تماس گرفتیم ترتیب اثری نداده اند.

تمدید دفترچه های گذرنامه/ آقای مرتضوی: چرا اداره گذرنامه دفترچه های قدیمی  را که تاریخ انقضای آن فرا رسیده و از برگه های آن استفاده نشده تمدید نمی کند؟ پیشنهاد می کنیم با توجه به هزینه سنگین صدور دفترچه که دارای کاغذ خاصی نیز می باشد، به جای تعویض اعتبار آن را تمدید کند.

پله برقی بدون روشنایی/ مهدی گرکانی: در سعادت آباد پل مدیریت، پله برقی وجود دارد که مدت هاست خراب است و به تازگی درست کرده اند اما اصلاً چراغ جهت  روشنایی ندارد و بسیار تاریک است. چند بار هم با شهرداری تماس گرفتیم. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.

کمبود امکانات بهداشتی در ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ/ یک شهروند: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، متأسفانه در ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ با جمعیت 17 هزار نفری از کمترین امکانات بهداشتی محروم است. از مسئولان مربوطه درخواست داریم فکری به حال این ندامتگاه کنند تا از عواقب و پیامدهای احتمالی آن جلوگیری شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/1/537447/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها