چهــره




نامه میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه ای به نمایندگان مجلس دهم اعلام کرد که به مدد الهی اهمال، تسویف، خستگی، رفاه‌زدگی، بی‌برنامگی، بی‌فکری و زدوبند در مجلس یازدهم جایی نخواهد داشت .
به گزارش ایسنا، سیدمصطفی آقامیرسلیم همچنین از نمایندگان فعلی مجلس دهم درخواست کرد تا جلساتی منظم با منتخبان یازدهمین دوره تشکیل شده و تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود. در بخشی از این نامه آمده است:‌ «قدر زحمات مجلس دهم برکسی پوشیده نیست و اینجانب بر خود فرض می‌دانم از شما دوستان عزیز تشکر کنم و امیدوار باشم که با همکاری متقابل، بهترین بهره‌برداری را از زمان سه ماهه تا افتتاحیه رسمی بنماییم.»

جناح پیروز با دولت تعامل کند

دبیرکل حزب توسعه ملی با اشاره به پیروزی اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس گفت: جناح پیروز لازم است با جناح منتقد خود و دولت تعامل و همبستگی داشته باشد. صادق نوروزی، در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: جناح پیروز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی لازم است با جناح‌هایی که دلسوز نظام هستند، گفت‌وگو کند و تعامل و همبستگی داشته باشد. وی با بیان اینکه جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب در دوره‌هایی از حیات سیاسی خود همدیگر را متهم و دشمن تلقی می‌کردند و دنبال نفی یکدیگر بودند، تصریح کرد: ضروری است که این دو جناح به فصل مشترکی برسند و جناح پیروز در انتخابات با جریانات منتقد خود هم گفت‌وگو کند تا زمینه آشتی ملی فراهم شود. دبیرکل حزب توسعه ملی، تعامل مجلس یازدهم و دولت را ضروری دانست و گفت: جناح حاکم بر مجلس آینده با دولت هم باید تعامل مثبتی داشته باشد تا با هم به تصمیم مشترک برای اداره امور کشور برسند.

محسن کنگرلو درگذشت

حاج محسن کنگرلو از بنیانگذاران سپاه و  نزدیکان شهید بهشتی و میرحسین موسوی روز سه شنبه بر اثر بیماری طولانی مدت تنفسی درگذشت.  به گزارش جماران، به همین مناسبت مراسم تشییع پیکر آن مرحوم امروز ١۰ صبح از مقابل منزل ایشان واقع در خیابان فاطمی برگزار می‌شود. همچنین مجلس سوم ایشان روز شنبه ١۰ اسفندماه از ساعت ١٦ الی ١٧:٣۰ در مسجد نور فاطمی برقرار می‌باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/3/537426/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها