تلگراف خبــــــر




علی فروغی مدیر شبکه سه سیما برنامه‌های جدید این شبکه را اعلام کرد که از جمله آنها تولید سریال‌های جدید است. به گفته او سریال ۳۰ قسمتی دوپینگ به‌کارگردانی رضا مقصودی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی، سریال ۹۰ شبی با نام موقت نیوجرسی به‌کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی، سریال ۵۰ قسمتی سرباز به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و سریال تاریخی «می‌جان» به‌کارگردانی مرجانه اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی از تولیدات نمایشی شبکه سه در سال آینده خواهد بود. همچنین فصل دوم عصر جدید از شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
«جیران» دومین سریال حسن فتحی برای شبکه نمایش خانگی خواهد بود. درحال حاضر انتخاب بازیگران اصلی این سریال انجام شده و قرار است پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی در آن بازی داشته باشند. این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاق‌های بعد از مرگ امیرکبیر می‌پردازد.‌ پیش‌تر اعلام شده بود پریناز ایزدیار قرار است در نقش جیران، بازی کند. حالا طبق اطلاعات جدیدمشخص شده که فتحی برای نقش ناصرالدین شاه، بهرام رادان را انتخاب کرده است و نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) را به شبنم مقدمی سپرده است. بابک حمیدیان هم قرار است در نقش ملیجک دربار ناصرالدین شاه بازی کند.‌
مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره سینمایی کلیسای ارتدوکس روس به‌نام وسترچا (به معنای دیدار) که در آن فقط فیلم‌های اخلاقی شرکت داشتند، در شهر اوبنینسک در استان کالوگا در جنوب مسکو برگزار شد. انیمیشن «کلاف» با کارگردانی ملیحه غلامزاده، بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی کلیسای ارتدوکس روس شناخته شد.
شبکه دو در شب‌های باقی مانده اسفندماه دو سریال طنز را روانه آنتن خواهد کرد که پخش اولین قسمت از مینی‌سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود. رضا داوود‌نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی و... در این سریال بازی کرده‌اند. با پایان گرفتن مینی‌سریال «زندگی شگفت‌انگیز است»؛ سریال ده قسمتی «سامو بندری» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار خواهد گرفت. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.
شبکه نسیم برای سال تحویل برنامه چهل تیکه را در نظر گرفته است اما دو برنامه پر مخاطب این شبکه خندوانه و دورهمی قرار است هر شب روی آنتن شبکه نسیم قرار بگیرند. سری چهارم برنامه دورهمی هم که از شب یلدا روی آنتن رفت و این شب‌ها مخاطبان با آن همراه هستند، در نوروز۹۹ روزهای چهارشنبه تا جمعه پخش می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/15/537377/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها