اخبــــار




دیدار پرسپولیس- التعاون به تعویق افتاد

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، دیدار هفته آینده این تیم برابر التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مشکلات مرتبط با بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. این مسابقه قرار بود در دوبی امارات برگزار شود و خبر تعویق آن ابتدا توسط رسانه‌های سعودی و باشگاه التعاون اعلام شد اما باشگاه پرسپولیس توسط مدیر امور بین‌الملل خود اعلام کرده بود که تا ظهر دیروز نامه‌ای در این ارتباط به دست سرخ‌های تهرانی نرسیده است که البته با رسیدن آن در عصر روز گذشته، این تعویق قطعی شد. همچنین شبکه «سعودی 24» دیروز مدعی شد AFC طرح حذف تمام نمایندگان چین و ایران از لیگ قهرمانان به خاطر کرونا را در دست اقدام دارد. دیروز عبدالخالق مسعود، عضو کمیته اجرایی AFC هم خبر از احتمال به تعویق افتادن دیدارهای باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا هم داد. نخستین بازی ایران در این چارچوب که به این ترتیب خطر لغو آن به وجود آمده، دیدار 7 فروردین 99 ایران با هنگ‌کنگ در تهران است.

اختلافات در استقلال بالا گرفت

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیأت مدیره استقلال که گفته می‌شود از سرپرستی این باشگاه کناره گرفته و فقط عضو این هیأت می‌ماند، گفت با علی فتح‌الله‌زاده در مورد اختصاص یافتن پست مدیرعاملی این باشگاه صحبت کرده و حکم او در این خصوص بزودی صادر می‌شود. وی با رد موضوع دودستگی در جمع آبی‌ها در مورد عدم تمایل فتح‌الله‌زاده به پست مدیرعاملی به سبب مخالفت عبدالرضا موسوی، دیگر عضو هیأت مدیره گفت: وقتی تصمیمی در هیأت مدیره اتخاذ می‌شود، باید عملی شود. اینکه چرا آقای موسوی به جلسه ما نیامد، تقصیر من نیست زیرا من تماس گرفته و خواهان حضور وی در این جلسه شده بودم. خلیل‌زاده همچنین با اشاره به مسأله تغییر سرپرست تیم استقلال و اختصاص یافتن احتمالی این پست به پرویز مظلومی و سلب این عنوان از سعید رمضانی گفت: من هر دوی این نفرات را دعوت کردم و با آنها حرف زدم اما تا این لحظه هیچ حکمی را برای کسی صادر نکرده‌ام. در همین حال، موسوی هم گفت مظلومی برای سرپرستی استقلال انتخاب شده و نمی‌داند چرا رسماً معرفی نشده است. وی با انتقاد از رمضانی که تیم استقلال را در سفر اخیرش به کویت همراهی نکرد، گفت: «برای من جای تعجب دارد که چرا فرهاد مجیدی از رمضانی حمایت می‌کند و اگر این روال درست است، مجیدی خودش سرمربی و مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شود و صفر تا صد کارها را انجام بدهد.» اظهارات موسوی در حالی بیان شد که مجیدی با انتشار یک استوری، تصریح کرده که مخالف حضور مظلومی به عنوان سرپرست تیم استقلال است. در حالی که اختلافات داخلی در استقلال آشکارا بالا گرفته، موسوی مدعی شد قرار یک جلسه دو نفره با فتح‌الله‌زاده را هم گذاشته اما خبری از وی نشده است.

دربی مصر؛ 0-3 به سود الاهلی و کسر 6 امتیاز از الزمالک

توضیح باشگاه الزمالک مصر در خصوص عدم حضورش در مسابقه مهم اخیر برابر الاهلی در لیگ فوتبال این کشور که مهم‌ترین دربی مصر به حساب می‌آید، پذیرفته نشد و با این باشگاه به شدت برخورد شد. الزمالک با اعتراض به تاریخ برگزاری این دیدار، می‌خواست تیم جوانان خود را راهی ورزشگاه کند اما اعلام شد به سبب ترافیک در مسیر و شرایط جوی، از این مهم بازمانده و تیم داوری و نفرات الاهلی هم بعد از 30 دقیقه صبر بی‌نتیجه، این محل را ترک کردند. فدراسیون فوتبال مصر تصریح کرد شرایط عبور و مرور برخلاف ادعای الزمالک کاملاً عادی بوده و در نتیجه اقدام الزمالک مصداق کامل غیبت در مسابقه است و نتیجه 0-3 به سود الاهلی می‌شود و از الزمالک 6 امتیاز هم کسر می‌شود. تشابه این وضعیت با شرایط دیدار برگزار نشده اخیر پرسپولیس با سپاهان که دلیل آن، به میدان نیامدن سپاهانی‌ها بود، توجه به حکم صادره مصری‌ها را فزونی بخشیده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/14/537368/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها