ویــــژه




اپیدمی کرونا در لیگ یک

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، بسیاری از رویدادهای ورزشی توسط فدراسیون پزشکی- ورزشی به تعویق افتاده ولی در این میان فدراسیون فوتبال به برگزاری لیگ برتر و همچنین لیگ دسته یک پافشاری می‌کند. با وجود این، در لیگ دسته یک اتفاقاتی افتاده که تعدادی از تیم‌ها سلامتی خود را در خطر دیده‌اند. میثم شاهین مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان با اشاره به حضور 5 بازیکن مشکوک به کرونا در این تیم گفت: «برگزاری دیدارهای لیگ به قیمت جان بازیکنان تمام می‌شود.» همچنین باشگاه سپیدرود بابت اصرار سازمان لیگ به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در بیانیه ای اعتراض خود را اعلام کرد. ضمن اینکه رادنی مدیر روابط عمومی این باشگاه با اشاره به حضور 3 بازیکن مشکوک به کرونا در سپیدرود گفت: «روح ورزش به ویژه فوتبال با حضور تماشاگر معنا پیدا کرده و اصرار سازمان لیگ به برگزاری مسابقات مشخص نیست.» در این میان نادر دست نشان سرمربی سپیدرود گفت:« به گفته پزشک تیم، 7 بازیکنان ما شرایط جسمانی مناسبی ندارند ولی کرونا هم نگرفته‌اند و هیچ کدام در بیمارستان بستری نیستند.» با این حال، آخرین موضع سازمان لیگ در جواب به اعتراض ها، این بود که مسابقات با همان روال قبلی و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان لغو شد

مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان که قرار بود جمعه برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد. گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات فوتبال به فارس گفت: «فعلاً این هفته را لغو کردیم تا ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود.»

واکنش دکتر نوروزی به برگزاری مسابقات فوتبال

در ادامه واکنش‌های مختلفی که درخصوص برگزاری مسابقات فوتبال با وجود شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر مطرح‌شده، دکتر نوروزی مدیر کلینیک باشگاه استقلال نیز با انتشار پستی در صفحه کلینیک استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با خطرناک دانستن اینکه در مسیر رفت‌وآمد بازیکنان در فرودگاه، هتل و سایر اماکن دیگر احتمال مبتلا شدن به این ویروس زیاد است اعتراض خود را نسبت به انجام مسابقات در این شرایط اعلام داشت. در بخشی از متن دکتر نوروزی آمده است: «باید با مسائل واقع بینانه برخورد کرد.فوتبال ایران و مخصوصاً تیم استقلال با توجه به خیل عظیم و قابل ستایش هواداران یک مورد استثناست. مگر می‌شود در مسیر رفتن به فرودگاه و در سالن و در هواپیما و هتل و ...از نزدیک شدن مردم به تیم جلوگیری کرد؟ بیایید با تصمیمات مقطعی مانند تعطیلی هفته به هفته مسابقات سلامتی همه را حفظ کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/14/537367/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها