بازی های اندرویدی را روی کامپیوتر ویندوزی انجام دهید




عــــلاقـــــــه‌منـــــــدان بازی‌های کامپیوتری گاه دوست دارنـــــد بازی‌هــــــای اندرویدی را روی کامپیوتر ویندوزی خود انجام دهند ولی با مشکل مواجه می‌شوند اما یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر، این معضل را حل کرده است.
MEmu Android Emulator نام یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر و مخصوص اجرای بازی‌های اندروید روی ویندوز است و با استفاده از آن می‌توانید از بازی‌های اندروید روی کامپیوتر خود لذت ببرید.
 شما در این نرم افزار نیازی ندارید که تنظیمات پیچیده‌ای را شخصی‌سازی کنید، تنها آن را نصب کرده و بازی کردن را آغاز کنید. به وسیله MEmu کاربر قادر خواهد بود تا تنها با یک کلیک روی گزینه APK که در سمت راست تصویر حضور دارد و انتخاب فایل مورد نظر، بازی مورد نظر خود را براحتی نصب کند.
مانند بسیاری از شبیه سازهای اندروید، تنظیمات کنترلرها تنظیم شده است و شما قادر خواهید بود تا به وسیله موس یا صفحه کلید کامپیوتر خود، به انجام بازی‌ها بپردازید. شبیه سازهای دیگری نیز وجود دارند اما MEmu یک انتخاب عالی است. این نرم افزار به شما طیف عظیمی از بازی‌های اندروید را روی کامپیوترتان ارائه می‌کند. قابلیت سفارشی‌سازی و همچنین سازماندهی فایل‌ها در این نرم افزار بسیار بهتر از سایر نرم افزارهای مشابه است.
از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا در شخصی‌سازی اشاره کرد. عبور از طریق داده‌های سنسور (نظیر شتاب‌سنج) برای اندروید، به گونه‌ای که می‌توانید بازی‌هایی نظیر عناوین ماشین سواری را بازی کنید هم بخشی دیگر از مزیت‌های این شبیه ساز است.
قابلیت اشتراک‌گذاری فایل بین اندروید و ویندوز هم از دیگر مزیت‌های MEmu است. به نسخه جدید این شبیه ساز ویژگی‌هایی اضافه شده است که از آن جمله می‌توان به بهبود گرافیکی بازیافت حافظه، بهبود تعدادی از باگ‌ها، پشتیبانی ریبوت اندروید و... اشاره کرد. این نرم افزار را می‌توانید به‌صورت رایگان از وب سایت به آدرسp30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7290/13/537334/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها