جهانگیری: باید از توسعه کشور در مقابل کارشکنی امریکا حراست کنیم




معاون اول رئیس جمهوری هدف امریکا از مقابله و دشمنی با مردم ایران را جلوگیری از پیشرفت مردم ایران دانست و گفت: مسئولیت ما این است که مقاومت خود را در بخش‌هایی که امریکا می‌خواهد آسیب بزند افزایش دهیم و امروز که هدف آنها لطمه زدن به اقتصاد و توسعه کشور است، باید از روند توسعه و پیشرفت کشور حراست کنیم.
به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر دیروز در آیین افتتاح بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، با تأکید بر اینکه امروز کشور تبدیل به یک کارگاه عظیم در همه بخش‌ها شده است، گفت: از ابتدای انقلاب در مسئولیت‌های مختلف خدمتگزار مردم بوده‌ام، اما این حجم از کار و تلاش و افتتاح طرح‌های مختلف که هم اکنون در حال انجام است، جزو کم سابقه‌ترین موارد است.
وی در ادامه با طرح این سؤال که چه کسی تصور می‌کرد کشوری مانند امریکا با این همه ادعا، پس از سال‌ها مذاکره توافق برجام را به هم بزند و از آن خارج شود؟ اظهار کرد: این رفتار برای دولتی مانند امریکا به معنای عناد و دشمنی با ملت ایران و تلاش برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور است.
جهانگیری، همچنین ایران را حافظ امنیت منطقه دانست و تصریح کرد: اگر کشورهای غربی و امریکا تصور کنند که در این منطقه می‌توان امنیت را بدون در نظر گرفتن ایران برقرار کرد سخت در اشتباه هستند.
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه زبان تهدید در برابر ملت ایران کارساز نیست گفت: تعامل با ملت ایران با سابقه تمدنی و فرهنگی کهن باید از طریق منطق و گفت‌وگو باشد.
جهانگیری همچنین خواستار اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده از سوی دولت با زبانی گویا شد و گفت: اما متأسفانه دولت در این زمینه ضعف دارد و شاید هم تخریب‌های مخالفین دولت قوی‌تر است و اجازه نمی‌دهد که مردم نسبت به اقدامات صورت گرفته آگاه شوند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7103/2/516180/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها