اخبار




کلاهبرداری از کسبه با پرداخت تلفنی

گروه حوادث/ مرد شیاد که با ارسال پیام جعلی پرداخت پول، از مغازه دارها و سوپرمارکت‌های کرج و فردیس سرقت می‌کرد، دستگیر شد.به‌گزارش خبرنگار «ایران»، این پرونده پس از طرح شکایت کسبه فروشگاه‌ها وسوپرمارکت‌های این شهرستان‌ها، در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
براساس اظهارات مالباختگان، متهم همراه یک زن وارد مغازه شده و پس از خرید کالا و دریافت شماره کارت بانکی فروشنده اقدام به پرداخت پول از طریق موبایل بانک می‌کرد. او پس از وارد کردن اطلاعات در نرم افزار و نمایش مشخصات صاحب کارت اقدام به گرفتن عکس از صفحه کرده و ادامه عملیات انتقال وجه را متوقف و بانشان دادن تصویر تراکنش به فروشنده وانمود می‌کرد که پول را به حساب وی واریز کرده است سپس محل را ترک می‌کرد.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تشکیل پرونده این سرقت و کلاهبرداری، متهم با تحقیقات گسترده پلیس ردگیری و در حالی که قصد خرید از یکی از فروشگاه‌های کرج را داشت، دستگیر شد.
وی در بازجویی‌ها به 10 مورد کلاهبرداری با این شیوه اعتراف کرد. بازپرس شعبه 19 دادسرای ناحیه 3 کرج از شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - ۴۵ متری کاج - بلوار ولیعصر(عج) - جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد مراجعه کنند.

حمله زنبورهای عسل به مردم فارس

گروه حوادث/ واژگونی کامیون حامل کندوهای زنبورعسل در جاده اقلید به گردنه امامزاده اسماعیل و فرار زنبورها دست کم 23 نفر را راهی بیمارستان کرد.به‌گزارش سازمان اورژانس کشور، ساعت 3 و 50 دقیقه بامداد دیروز کامیون حمل کندوهای زنبور عسل به‌دلیل نامعلومی در جاده واژگون شد.
هرچند در این حادثه رانندگی کسی آسیب ندید اما واژگونی کامیون سبب سقوط کندوها و رها شدن زنبورهای عسل شد. بر اثر فرار زنبورها بیش از 20 نفر از اهالی منطقه دچار زنبورگزیدگی شده و به بیمارستان انتقال یافتند. به‌دلیل حجم بالای زنبورها و احتمال افزایش مصدومان، مراکز درمانی آباده و اقلید در استان فارس نیز به حال آماده‌باش درآمدند.

جسد یک زن در کیسه نایلونی

گروه حوادث/ مأموران شهرداری تکه‌های جسد یک زن را در غرب تهران پیدا کردند.به‌گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 2 بامداد دوشنبه 17 تیر بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان کشف جسد زنی در محدوده تهرانسر قرار گرفت.با اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مأموران شهرداری هنگام نظافت خیابان با کیسه‌های نایلونی رو‌به‌رو شدند که آثار خون روی آن دیده می‌شد. پس از باز کردن کیسه‌ها آنها تکه‌های بدن زنی میانسال را پیدا کردند و موضوع را به پلیس خبر دادند. به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و راز گشایی از این جنایت ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7103/12/516104/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها