«سارا اعتماد»، ملی‌پوش بسکتبال بانوان در گفت‌وگو با «ایران» تشریح کرد

دلیل اعطای لوح تقدیر ورزشکاران زن به روحانی


سارا اعتماد، ملی‌پوش بسکتبال بانوان در گفت‌وگو با «ایران» تشریح کرد
دلیل اعطای لوح تقدیر زنان ورزشکار به روحانی

محمد محمدی سدهی

ضیافت افطاری رئیس جمهوری با ورزشکاران شامگاه یکشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد که در این مراسم لوحی از سوی بانوان ورزشکار تهیه و در اختیار رئیس جمهوری قرار گرفت. این لوح توسط دو نفر از بانوان ورزشکار به رئیس جمهوری اهدا شد. سارا اعتماد، بازیکن تیم ملی بسکتبال به همراه فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان 2 ورزشکار بانویی بودند که از طرف سایر ورزشکاران بانوی کشور این لوح را به رئیس جمهوری تقدیم کردند.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان درخصوص برگزاری این مراسم به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «دعوت برای حضور در چنین مراسمی باعث دلگرمی ورزشکاران می‌شود و این کار باعث خوشحالی من بود که توانستم لوح تقدیر ورزشکاران را به رئیس جمهوری اهدا کنم.» سارا اعتماد بیان می‌کند: «صحبت های رئیس جمهوری واقعاً شنیدنی بود و ایشان به اتحاد در جامعه ورزشی تأکید ویژه‌ای داشتند. مراسم افطاری رئیس جمهوری بیشتر به منظور قدردانی برگزار شد؛ ما ورزشکاران به خاطر حمایت‌های رئیس جمهوری از ایشان قدردانی کردیم و ایشان هم تلاش‌های ورزشکاران را ستودند.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل خاصی داشت که یک نماینده بسکتبال و یک نماینده از فوتسال بانوان در این مراسم لوح تقدیر را تقدیم رئیس جمهوری کردند، می‌افزاید: «رئیس جمهوری و دولت حمایت‌های ویژه‌ای از ورزش بانوان داشتند و در این مراسم هم بارها درخصوص حمایت از ورزش بانوان صحبت کردند. در این سال‌ها اتفاقات خوشایندی در رشته‌های فوتسال و بسکتبال افتاد.»
این ملی‌پوش بانوی بسکتبال ادامه می‌دهد: «قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا و حضور تیم‌های بسکتبال بانوان در مسابقات بین‌المللی پس از دوری 40 ساله موجب شد تا یک نماینده از تیم ملی فوتسال و یک نماینده از تیم ملی بسکتبال لوح تقدیر را تقدیم رئیس جمهوری کنند، رئیس جمهوری تأکید ویژه‌ای بر ورزش بانوان دارد و این موضوع موجب دلگرمی بانوان ورزشکار است.»
او بیان می‌کند: «موانع موجود بر سر راه بسکتبال بانوان موجب شد تا ورزشکاران این رشته سال‌ها بدون انگیزه به کار خود ادامه دهند البته در طی این سال‌ها فعالیت‌های تیم ملی بسکتبال بانوان متوقف نشد اما پس از رفع موانع همدلی زیادی در بین بسکتبالیست‌ها به وجود آمد و تمامی بچه‌ها امیدوار شدند.» اعتماد با اشاره به این موضوع که با تلاش‌های رئیس جمهوری و سلطانی فر وزیر ورزش به حداقل حق‌مان رسیدیم، می‌گوید: «حضورمان در مسابقات بین‌المللی عجیب نیست و این موضوع به دلیل حمایت‌هایی بود که از این ورزش صورت گرفت. البته تحقق این موضوع تنها شروع حمایت‌ها است و باید این حمایت‌ها ادامه یابد تا نسل‌های بعدی بتوانند به این ورزش ادامه دهند.»


نگاه

تقدیر و درخواست فرشته کریمی
از رئیس جمهوری
فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، از رئیس جمهوری تقدیر کرد. او با انتشارعکسی از اهدای لوح به رئیس جمهوری، نوشته: «تقدیم لوح سپاس به رئیس جمهوری ایران عزیزم. نمایندگان تیم ملی فوتسال و بسکتبال به نمایندگی از زنان ورزشکار سرزمینم این لوح را به رئیس جمهوری تقدیم کردند. آرزوی ورزشکاران بانو این است که با تقسیم و توزیع عادلانه بودجه بین زنان و مردان ورزشکار به ما دختران ایران زمین اعتماد کنید، ما برای کشور افتخار می‌آفرینیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6524/1/416271/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها