کوتاه‌تر از خبر




 در جدیدترین جدول تیم‌های ملی برتر فوتبال جهان که پنجشنبه منتشر شد، ایران به لطف دو برد اخیرش برابر قطر و چین، 5 پله صعود کرد و در جای بیست‌وهشتم دنیا مستقر شد. مردان کی‌روش همچنان صاحب رتبه اول در آسیا هستند.


 مجید جلالی، سرمربی پیکان از دپارتمان داوری خواست به جای پرداختن به اظهارات انتقادی مربیان، به اشتباهات داوران تحت اداره خویش به طور جدی رسیدگی کند.


 مسعود شجاعی هافبک- مهاجم ایرانی پانیونیوس در دیدار برابر پاناتینایکوس که یک بر صفر شکست خوردند از داور اخطار گرفت و با احتساب 10 کارته شدن در این فصل، دو بازی بعدی تیمش را از دست داد.


 سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی آنژی ماخاچکالا و سایر نفرات این تیم روسی، کمکی 4/1 میلیون روبلی را به خانواده‌های قربانیان انفجارهای تروریستی اخیر در سیستم متروی شهر سن‌پترزبورگ اهدا کردند.


 امید نورافکن، هافبک استقلال که به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی این تیم مقابل فولاد از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع شده بود، عصر دیروز در تمرین تیمش شرکت کرد.

 نوزدهمین سالگرد درگذشت اسطوره فوتبال انزلی سیروس قایقران دیروز با حضور گسترده مردم، اهالی فوتبال و مسئولان شهری و استانی بر سر مزار وی برگزار شد.


 کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال در نشست اخیر خود تصویب کرد که سطح یک لیگ جهانی والیبال از سال 2018 با حضور 16 تیم برگزار شود تا با افزایش بازاریابی، امکان قرار گرفتن والیبال به ورزش دوم جهان بعد از فوتبال فراهم شود.


 فرانچسکو توتی، ستاره تمام نشدنی تیم .آ اس. رم و اسطوره فوتبال ایتالیا با در دست داشتن پلاکاردی و با اعلام اینکه همه کودکان مثل بچه‌های او و بی‌گناه هستند، خواستار پایان یافتن جنگ در سوریه شد.


 دیروز سردار آزمون و چند بازیکن روستوف در یک اقدام خیرخواهانه با حضور در یک مدرسه فوتبال ویژه کودکان بیمار با آنها دیدار و گفت‌و‌گو کردند.


 خسرو حیدری، بهترین گلساز استقلال در تاریخ لیگ برتر در دیدار برابر گسترش فولاد دویستمین بازی خود با پیراهن استقلال در لیگ برتر را پشت سر گذاشت.  


 مسابقه تیم‌های بانوان عراق و اردن دیروز برگزار شد و مهسا قربانی به عنوان داور وسط و اکمل از مالزی و می سو پارک از کره جنوبی به عنوان کمک وی این مسابقه را قضاوت کردند.


 فرشاد احمدزاده، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار  برابر نفت آبادان  از ناحیه زانو آسیب دید و دیدار مقابل پیکان را از دست داد، نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل الریان قطر نیز همراهی کند.


 با پیگیری مستمر فدراسیون اسکواش ایران، فدراسیون جهانی به‌صورت رسمی لباس مصوب بانوان اسکواش باز ایرانی را تأیید کرد.


 دیدار تیم‌های ایران و چین رکوردهای زیادی را از نظر داشتن تماشاگر در انتخابی جام جهانی شکست. در همین راستا عکسی از حضور تماشاگران ایرانی روی دیوارهای ورزشگاه آزادی، سومین عکس برتر هفته مجله «ورلد ساکر» شد.


 اتحادیه جهانی دوچرخه‌ سواری آخرین رده‌ بندی تیم‌ها و رکابزنان بخش جاده را منتشر کرد. در آخرین رده‌ بندی اعلام شده در ماه آوریل، در آسیا تیم قزاقستان در رده اول این قاره ایستاده، ایران و ژاپن نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.


 اتحادیه جهانی کشتی، رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در ماه گذشته میلادی را اعلام کرد که در این فهرست اسامی هیچ‌کدام از فرنگی‌کاران ایران در میان ۳ نفر برتر اوزان مختلف دیده نمی‌شود.


 به گزارش برخی نشریات اسپانیا و براساس ادعاهای مسئولان شرکتی که خورگه مندز، مدیر برنامه‌های کریس رونالدو رئیس آن است، رئال مادرید در تابستان پیش رو اقدام به فروش کریس رونالدوی پرتغالی و کریم بنزمای فرانسوی می‌کند تا با پول کلان حاصل از آن، ادین آزار بلژیکی را از چلسی و پی‌یر امریک اوبامیانگ گابنی را از دورتموند خریداری کند. طبق همین ادعا، بنزما در ازای 60 میلیون یورو پیراهن آ.ث. میلان ایتالیا را بر تن خواهد کرد.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6465/23/410000/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها