بلیت 9میلیون دلاری زوج کانادایی


زوج کانادایی برای سومین بار برنده بلیت بخت آزمایی شدند و حدود 9 میلیون دلار به جیب زدند.«باربارا» و «داگلاس فینک» در سال‌های 1989 و 2010 به ترتیب 128 و 100 هزار دلار کانادا برنده شده بودند.تا اینکه آنها به تازگی نیز برنده جایزه‌ای 9 میلیون دلاری شده و در خوش شانسی رکورد زدند.
این زوج که در شهر «ادمونتون» آلبرتا زندگی می‌کنند اعلام کردند: «دو جایزه قبلی را صرف تأمین رفاه فرزندان و نوه هایشان کرده‌اند اما این بار می‌خواهند بخشی از این پول را برای خود برداشته و با آن خانه جدیدی بخرند و به سفرهای مورد علاقه‌شان بروند.



مرد  معلول، قربانی انتقام همسر

زن جوان که با رها کردن همسر معلولش در سرمای استخوان سوز بیشه زارهای شهر «آتلانتا»ی امریکا، او را به قتل رسانده بود، ازسوی مأموران دستگیر شد.
به گزارش پلیس، «ترومایین جانسون»- 33 ساله- سه روز پیش از پیدا شدن جسد یخ زده همسر 27 ساله اش، مرد جوان را برای هواخوری بیرون برد.
خانواده «روبی» که تصور می‌کردند او وهمسرش درخانه هستند پس از ساعت‌ها بی‌خبری ازآنها، راهی خانه پسرشان شدند اما «ترومایین» ازسرنوشت همسرش اظهار بی اطلاعی کرد و به خانواده شوهرش گفت: «روبی» برای هواخوری به بیرون ازخانه رفته و بازنگشته است. پس ازساعتی جست‌و‌جو، وقتی خانواده مرد جوان ازیافتن  او ناامید شدند، با پلیس تماس گرفته ودرخواست کمک کردند. تا اینکه پس ازدو روزجسد یخ زده مرد جوان دربیشه زارها پیدا شد. پس ازکشف جسد، زن جوان به‌عنوان مظنون در پرونده دستگیر شد اما منکر اطلاع ازماجرا شد. تا اینکه جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناس‌ها اعلام کردند این مرد یخ زده است. ازآنجا که زوج جوان دچاراختلاف‌های شدیدی بودند، بازجویی‌ها از زن جوان ادامه یافت تا اینکه او به قتل شوهرش اعتراف کرد وگفت: «او را دربیشه زار رها کردم تا بمیرد. چون که ازدستش خسته شده بودم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6465/18/409959/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها