حوادث جهان


زهره صفاری



نجات دختربچه ای که با میمون ها  زندگی می کرد

دختر خردسال هندی که درکنار میمون های جنگل زندگی می کرد، با کمک سه گردشگر وماموران پلیس نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.این دختر که حدود 12 سال دارد،چند روزقبل به طوراتفاقی ازسوی گردشگران، در جنگل های «کانتارنیا گات» هند و در میان دسته میمون ها دیده شد.گردشگران پس ازبررسی های دقیق ودرحالی که با دیدن این صحنه شوکه شده بودند،دیدند دخترک  همنشین میمون هاست و مانند آنها از روی زمین و بدون استفاده از دست غذا می خورد. روی آرنج و زانو راه می رود و قدرت تکلم هم ندارد. او برهنه بود و با دیدن انسان ها مانند دیگر میمون ها پا به فرار گذاشت. با گزارش این موضوع به پلیس، یک خودروی گشتی به محل اعزام شد و مأموران پلیس درعملیاتی خطرناک ،وارد منطقه زندگی میمون های وحشی شده وپس ازچند ساعت تلاش ، دختر نوجوان را به دام انداختند.
این دختر که سرنوشتش شباهت زیادی به قهرمان کتاب جنگل دارد، با انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.ضمن اینکه کارشناسان دوره های آموزش تکلم و راه رفتن را برایش آغاز کرده اند.
به گفته پلیس، این دختر تا زمان افشای هویت خانواده اش ،تحت مراقبت های ویژه خواهد بود.ضمن اینکه تلاش برای کشف راززندگی عجیب وی درجنگل ادامه دارد.

 



زن انگلیسی و فرزندانش ربوده نشده اند

پلیس انگلیس پس از یک هفته جست و جو برای یافتن ردی از زن جوان گمشده و دو فرزندش، از سلامت مادر و فرزندانش خبر داد و فرضیه آدم ربایی را رد کرد.
به گزارش پلیس «ناتینگهام شایر»، چند روز قبل مأموران پلیس با دریافت گزارشی از ناپدید شدن «لوییس مادژ» 40 ساله و دو پسر خردسالش، تحقیقات گسترده برای یافتن آنها را آغاز کردند.
جست و جوها درحالی ادامه داشت که پلیس با انتشارتصاویرآنها ازمردم کمک خواسته بود.سرانجام دیروز، صاحب یک فروشگاه با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته با پلیس تماس گرفت واعلام کرد این مادر و دخترساعاتی قبل ازاین فروشگاه خرید کرده‌اند. مأموران نیز با مشاهده تصویر،این موضوع را تأیید کردند.
کارآگاهان پلیس با انتشار این تصویر در رسانه‌ها، ضمن اعلام سلامت مادر و دو فرزندش، از مردم خواستند در صورت مشاهده آنها یا اطلاع ازمحل زندگی شان، مأموران را باخبرکنند.هنوزمعلوم نیست این زن و فرزندانش به چه علت دست به چنین کاری زده‌اند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6465/18/409958/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها