اخبار




رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت خبرداد
جذب 2هزار عضو هیأت علمی
وزارت بهداشت در سال

رئیس مرکز امورهیأت علمی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی از برنامه‌های این مرکز برای جذب 2000 عضو هیأت علمی جدید در سال 96 خبر داد. سید علی حسینی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به نحوه اعلام نتایج فراخوان جذب هیأت علمی سال 95 اظهارکرد: طی ماه جاری دانشگاه‌ها مدارک افرادی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند را دریافت می‌کنند و آن را با مدارکی که در سامانه اعلام شده تطبیق می‌دهند. وی ادامه داد: افراد ثبت‌نام کننده به مدت دو ماه تا اواخر خرداد به مرور برای مصاحبه به دانشگاه‌ها دعوت می‌شوند و افرادی‌ که شرایط عمومی و اختصاصی را بر اساس مدارک دارند و مدارک شان نیز تطبیق داده شده است، پس از اینکه مراحل عملی و عمومی در دانشگاه‌ها را گذراندند توسط دانشگاه‌ها برای تأیید نهایی به وزارت بهداشت معرفی می‌شوند.
حسینی گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، طی دو هفته تا یک ماه نتایج بررسی مدارک به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود و افراد تأیید شده مشغول فعالیت می‌شوند. وی تأکید کرد: خوشبختانه در وزارت بهداشت تعللی در انجام این فرآیند وجود ندارد و بدون تأخیر مدارک و صلاحیت‌ها بررسی می‌شود.




آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی از امروز
مدیرکل دفتر نشر و توزیع مواد آموزشی از آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی‌وحرفه‌ای و استعدادهای درخشان از امروز شنبه به صورت اینترنتی خبر داد. لیدا نیک روش در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان ابتدایی و پیش‌دانشگاهی به صورت اینترنتی است، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی از 19 فروردین به صورت فردی و گروهی آغاز می‌شود و دانش‌آموزان باید به سامانه اینترنتی فروش کتاب‌های درسی به آدرس www.irtextbook.ir مراجعه کنند. وی افزود: ثبت سفارش گروهی و انفرادی برای پایه دوم تا ششم ابتدایی از 19 فروردین 96 آغاز و تا 15 خرداد ادامه دارد همچنین ثبت سفارش گروهی و انفرادی پایه اول ابتدایی از 15 تیر ماه 96 آغاز و تا 17 شهریور 96 ادامه دارد و دانش‌آموزان دوره ابتدایی برای اصلاح سفارش خود می‌توانند از تاریخ 15 تیر 96 تا 17 شهریور ماه به سامانه فروش کتاب‌های درسی مراجعه کنند. مدیرکل دفتر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی نخستین روز آغاز سال تحصیلی جدید از طریق مدارس در اختیارشان قرار می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره پیش دانشگاهی از 19 فروردین 96 آغاز و تا 15 خرداد ادامه دارد، مطرح کرد: کتاب‌ها از تاریخ 22 خرداد تا 19 تیر 96 از سوی مدرسه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
او  افزود: امسال کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان نیز از طریق ثبت‌نام اینترنتی توزیع می‌شود و دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم برای ثبت سفارش باید از امروز تا 15 خرداد به سامانه فروش اینترنتی کتاب‌های درسی مراجعه کنند، همچنین ثبت سفارش دانش‌آموزان پایه هفتم از تاریخ 15 تیر 96 آغاز و تا 17 شهریور ادامه دارد. 96


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6465/7/409951/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها