دکه





واشنگتن پست (امریکا): هیچ‌کس تصور نمی‌کرد، برنی ساندرز، کاندیدای 74 ساله دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در رقابت‌های مقدماتی تا این مرحله پیش رود و آینده نتایج نهایی انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد. اکنون حامیان پروپاقرص ساندرز از او خواسته‌اند کنار نکشد و اگر لازم شد به عنوان کاندیدای مستقل در مرحله نهایی حاضر شود. اگر چنین شود پیروزی ترامپ حتمی‌ است.


هندو(هند): دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس از آمادگی خود برای دیدار با دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوری خواهان خبر داد. وی با این حال گفته که هنوز نسبت به مواضع ترامپ درخصوص ممنوعیت ورود مسلمانان به امریکا معترض است. پیشتر کامرون، طرح ترامپ را تفرقه انداز، احمقانه و اشتباه خوانده بود.

 
تایمز(انگلیس): جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس در تلاش برای بازگرداندن دوباره اد میلیبند به کابینه سایه است. این در حالی است که به نظر برخی تحلیلگران این حرکت باعث تشدید تفرقه درون حزب خواهد شد. میلیبند رهبری حزب را در بدترین شرایط از 1987 برعهده داشت.


چاینا دیلی (چین): وزارت دفاع روسیه در بخشی از برنامه آمادگی دفاعی خود به دانش‌آموزان بالای 10 سال مهارت‌های جنگیدن را آموزش می‌دهد. این دوره آموزشی ابتدا در یکی از شهرهای روسیه به صورت پایلوت آغاز شد و تا ماه سپتامبر 2016 در سراسر کشور روسیه اجرایی می‌شود.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6220/20/374606/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها